I'm Waiting You
BlackWhite?



[done usha, done follow okayy ^^]

haiii. Assalamualaikum :D.
Do follow and do comment my entry ya.
No Haters, Copycats and Anon here.


Round-Round



Story About Links Goodies


Square-Square



Put Your Cbox Code here. Width must be "240"


Triangle-Triangle


Skin Made by Aina Hanani
Background Founder by Qay
Best view in Google Chrome only
Cursor by Drikoti & Aina Hanani
PERFECT UNTUK HANG :')
Sunday, November 18, 2012 | 10:14 PM | 0 BlackWhite
haiii. assalamualaikum semua. haiii. haiii. haii * saja nak cover yang tengah nangeh :'( hmm. entahh lahh. nakk nangeh sampai mati :'( nak teriak sampai puas. nakk teriak sampai flat polis nii runtuhhhhhh kalau bolehhhh!!!!!! haaaaaa. aku jealous sayanggg. aku jealous sangat hang dengan dia. even pun hang cakap JUST FRIENDS. tapi, bagi hati perempuan, tak kira 1minit pun, boleh jatuh cinta dekat lelaki kan? perempuan nii simple sayangg. sekelip mata, sennag jatuh cinta. hati perempuan macam kapas. ada jaa tempat yang boleh dia singgah, dia akan melekat. tapi, taktau sampai bilaa ja boleh tahan :') hmm. aku tak marahh hang. hang ada hak untuk semua tuu. aku bukan isteri hang nak larang hang nak kawan dengan perempuan lain. tapi, aku marahkan diri akuu. aku tak pandai nak jaga hang. aku tak pandai nak jaga diri hang. hati hang. segalanya pasai hang. hmm. dari pandangan aku, dia.... aku nampak boleh buat hang happy. aku? apa adaa? dia perfect lagi daripada aku nii haaa. cantik, lawa, pandai dressing, peramah, everything right? :') aku apa yangg ada? hmm. sedih aku baca semua tuu. hmm. depan mak, aku menangis. hang tanya kan tadi? apa pulak yang tak kena kali nii? kayy. aku taknak bagitahu, aku taknak jujur, sebab aku taknak ungkit sebab aku taknak kita gaduh balik macam dulu. hang faham kan? kalau aku ungkit, mesti hang akan berubah sikap. and aku, harapkan pujukan hang :'( see kan? sebab tuu, aku taknak ungkit ungkit. biaqlah aku yang rasa. and aku nak hang sendiri yang paham and rasa sekarang. nak aku terakan gambar perempuan tuu? hmm. tapi, nahhhh. http://www.facebook.com/bubu.fabukii?fref=ts . hmm. bukan nak malukan or aibkan orang kaapaaa. hmm. :'( entahh. seriously, aku sedih sangatsangat bila hang dah start nak rapat dengan peempuan tuuuu. kthanks.


Older Post | Newer Post