I'm Waiting You
BlackWhite?



[done usha, done follow okayy ^^]

haiii. Assalamualaikum :D.
Do follow and do comment my entry ya.
No Haters, Copycats and Anon here.


Round-Round



Story About Links Goodies


Square-Square



Put Your Cbox Code here. Width must be "240"


Triangle-Triangle


Skin Made by Aina Hanani
Background Founder by Qay
Best view in Google Chrome only
Cursor by Drikoti & Aina Hanani
lagi berapa hari lagi :')
Thursday, November 15, 2012 | 7:17 PM | 0 BlackWhite
another few days, cukup kami dua setahun tahun nii :') 22 November 2012 <3 aku happy dengan dia selama nii. start dari bulan empat tahun 2011, since bulan 11, dia tunggu aku :') sweet kan dia? yeayyyy. that's why aku sayangg dia sesangat. 15 Jun, mengaku jugak yang dia sukakan aku. tak sangka kan? dalam diam, dia simpan perasaan tuu. rinduuu dengan sikap sikap manja dia yang duluu. sikap dia selalu caring pasai aku. aku rinduu gila dekat dia. sikap manja dia tuuu, sikap mengacau dia tuuu. hm. everything babe. tapi, dalam lama kelamaan kan, aku macam perasan yang dia.. macam dah berubah sikap. entah macam mana nak cakap lagi. kekadang tuu, selalu jugak dia cakap kasar, kekadang cakap pun macam marah marah :/ hm. kenapa cenii sayangg? kita nak cukup setahun dahh. biy ingat kan? biy pernah cabar bby yang staykan relay kita lebih lama dengan relay lama biy dengan ex dulu? kann sayangg? bby sahut cabaran biy tuu. k. aku sahut cabaran kau sayangg :') tapii, lepas apa yang jadi dekat aku haritu, see? you changes --' berubah sangat. hm. aku ada buat salah dekat hang kaa sayangg? sampaikan jadi macam ni. hm. kita selalu sangat gaduh kan sekarang? tak kira lahh, masalah kecik kaa, besaq kaa, selalu gaduh. hmm. entah kenapa jadi macam ni. kann? hmm. selalu aku teringatkan kisah kisah kami duluu :3 sweet memories kami dua jadi crush dulu. hmm. aku rinduu dia. rinduu dia yang dulu. tak kira lahh apa jadi pun kt aku lepas nii, entah. aku takboleh nak lupakan dia walaupun sesaat sekalipun. hmm. susahkan kalau macam nii? hmm. :'( hmm. imissyouu sayangg :( anyway, lagi berapa hari lagi kann, kita dah nak masuk setahun dahh. kann? hmm. tapi, keadaan kita macam nii. hmm. tapi, takpa lahh sayangg. yang penting, aku tetap sayanggkan hang biy :') hmm. biy, iloveyouuu sayanggg. anyway, thanks sayanggg :') selama nii, cukup kasih sayangg hang bagi dekat aku selama nii. thanks sesangatt. biy, thankyouu. iloveyouuuuuu :*

22 Nov 2011 <3
12.35 am :')


Older Post | Newer Post