I'm Waiting You
BlackWhite?



[done usha, done follow okayy ^^]

haiii. Assalamualaikum :D.
Do follow and do comment my entry ya.
No Haters, Copycats and Anon here.


Round-Round



Story About Links Goodies


Square-Square



Put Your Cbox Code here. Width must be "240"


Triangle-Triangle


Skin Made by Aina Hanani
Background Founder by Qay
Best view in Google Chrome only
Cursor by Drikoti & Aina Hanani
i'm sorry sayangggggggg :')
Tuesday, November 20, 2012 | 11:58 PM | 0 BlackWhite
haiiii sayanggg :) awak baca tak blogger kite nii? :') kalau awak baca, first thing, want to say sorry sorry sorry sebab update cerita cerita awak dengan perempuan tuu. kite minta maaf sangatsangat. terlebih emo. kite jealous lahh tengok awak dengan dia :'( okayy. sekarang, aku dah boleh senyum lebar :D sebabnya esok anniversary antara aku dengan hang kann? setahun dah kita tempuh sama sama. bercinta sama sama. hehe. iloveyou my bigger biybooooooo <3 muuahhhhh. haha. akuu sayangg hang sangatsangat biyy :* hati aku lega bila hang update macam tuu dekat fb hang :) tersenyum akuu. aku ingat hang tak sedar yang aku simpan perasaan jealous aku tuu sorangsorang --' hehe.




nampak tak status dia yang paling atas sekali tuu? yang ada tag dengan nama Eiyla Elmo tuu? haa. yang tu lahh status yang aku maksudkan. hehe. dia sedaq rupanya :') yang aku tengah sedih sebab dia dulu punya dulu :'( hemm. sedihh sedihh masa tuu. tapi, sekarang nii, aku tak nak sedihsedih dahh. akuu nak think positive tentang akuu dan dia :') dan tentang relay kami dua sekarang. wajarlah aku kena buat macam tuu. sebab nanti pun aku dah takdak dekat dengan dia dah :'( hemm. takmau akuu cerita pasai nak pindahpindah ni dahh. nanti bila dia bukak blog akuu nii, satgi takdak mood pulak nak jumpa. bila dah jadi macam tuu, akuu pulak rasa nak menangis sebab rasa bersalah :'( takmau dahh. akuu tak suka bila jadi macam tuu. benciiiiii. dahdahdahdahdah :) tukaq topik lain. emmm. sayangggggggggg. thanks okayy sebab dah bahagiakan bby selama niii. biy selalu buat bby tersenyum sorangsorang *tapi, kekadang jaa buat akuu jadi bengangg kat hangg :P* hehe. sorry. short words, forever remember, ILOVEYOU SAYANGGGG <3 thanks again. mmmmmmuuuuahhhhhhh :*


Older Post